Frakt og levering

Leveringstid

De fleste varer sendes innen en virkedag. Varer som hentes fra andre lagre sendes normalt i løpet av 1-3 virkedager. På hver enkelt vare kan du se når vi forventer å sende varene fra oss. I tillegg kommer tid brukt på frakt, som angis når du velger leveringsform.

Adresser i de nordligste fylkene i Norge vil ha lengst leveringstid. Vi kan ikke garantere at alle varer kommer frem innen de angitte leveringstidene. Oppgitt leveringstid er estimert leveringstid. 

 

Leveringsmåter

Pakke til bedrift

  • Pakken kan spores og utleveres på døren mellom kl. 8-16.
  • Pakker opp til 35 kg til bedrifter i hele landet, inkludert Svalbard og Spitsbergen.
  • Vekt og mål: maks vekt: 35 kg
  • Maks format: Lengde 240 cm og omkrets + lengde 360 cm

Pakke til hentested

  • Pakken kan spores og utleveres på ditt lokale hentested.
  • Pakker opp til 35 kg til hentesteder i hele landet, inkludert Svalbard og Spitsbergen. 
  • Vekt og mål: maks vekt: 35 kg
  • Maks format: Lengde 240 cm og omkrets + lengde 360 cm

Ekspress neste dag

  • Pakken kan spores og utleveres på døren mellom kl. 8-16.
  • Pakker opp til 35 kg til bedrifter i hele landet, inkludert Svalbard og Spitsbergen.
  • Vekt og mål: maks vekt: 35 kg
  • Maks format: 120x60x60 cm

Stykkgods til bedrift

  • Pakken kan spores og utleveres på døren mellom kl. 8-16.
  • Send pakker opp til 10 000kg til bedrifter i hele landet, inkludert Svalbard.
  • Maks vekt totalt: 10 000 kg
  • Maks format: 2,4 m eller to sider over 2 m. Utover dette påløper tillegg for spesialgods.

Utkjøring neste morgen i Bergen.

  • Kan leveres til neste morgen, i Bergen.
  • Varene må bestilles innen kl. 14.00 dagen før.
    • Ring oss, så finner vi alltid en løsning.

Hent på Ågotnes

  • Varene kan hentes på vårt lager på Ågotnes, etter mottatt ordrebekreftelse.

Svalbard

  • For servicepakke/pakkeforsendelser til Svalbard tilkommer et tillegg i prisen i henhold til Brings Svalbardtillegg. Pakke i postkassen til Svalbard følger samme takster som levering innen fastlands-Norge.

 

Tilbudskampanjer

  • Dersom en vare blir utsolgt uten at det har blitt oppdatert på nettsiden, vil du dessverre kunne oppleve å få en bestilling kansellert.
  • Dersom du har bestilt en vare som ikke kan leveres får du varsling så snart det blir avklart på vår side at varen ikke kan skaffes. Gantic påtar seg ikke erstatningsansvar for at varer ikke kan leveres.
  • Det kan oppstå forsinkelser i oppdateringer, slik at tilbudsprisen vises i en kortere periode etter at kampanjen er avsluttet. Det vil da ikke være mulig å fullføre kjøp til rabattert pris. Gantic plikter ikke å selge varer til kampanjepris på bakgrunn av slike indekseringsforsinkelser.

Priser

  • Vi tar forbehold om at det kan skje feil i prisindeksering på nettsiden. Dersom dette skulle skje, forbeholder vi oss rett til å kansellere ordre.

Betaling

Kort

  • Ved betaling med kort blir beløpet normalt reservert på konto ved kjøp, og betaling trukket når varen sendes fra oss. Hos enkelte banker trekkes beløpet umiddelbart ved bestilling.

Levering utenfor Norge

  • Dersom du har behov for leveranser utenfor Norge, send bestilling på e-post til deler@gantic.no. Gantic kan ekspedere større bestillinger til utlandet men ikke ordre på enkelt-produkter.